Contact Form

Name

Email *

Message *

Live Love Laugh

Assalammualaikum. Ini entry santai je sementara aku siapkan album-album pengantin yang beratur menunggu kelembapan aku nak settlekan satu demi satu gambar tu. Dipendekkan cerita, just nak kongsi dengan korang gambar-gambar weekend lepas yang mana kitorang pergi event siti nurhaliza kat alamanda and then kebetulan ada cik amoi yang berlegar-legar dalam mall tu keseorangan dengan muka kelaparan. huhu. Kitorang terus bergerak ke rumah baru cherrie yang memang dekat dengan alamanda tu. Dan disitulah bermula lawatan suci kami bertukar menjadi sesi photoshoot santai yang tidak boleh dikawal. Semangat diorang makin membuak-buak bila cik intan keluarkan camera polaroid and bagi sorang sekeping untuk kenangan. Haha. 

Neway aku tahu ada ramai yang dah tengok gambar-gambar ni kat facebook, but kat sini aku nak share sebagai aktiviti, portfolio and plus, korang boleh tengok a better quality gambar-gambar yang aku snap. And aku pasti, ni bukan kali terakhir muka diorang akan tertampal dalam blog ni. Hahaha. Akhir sekali, terima kasih kepada diorang kerana tidak pernah berkelakuan normal sepanjang kita berkawan and kenal. Next time kitorang akan cuba cukupkan forum. :)

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Responses are currently closed.