Contact Form

Name

Email *

Message *

Majlis Bertandang : Dzul & Najiah - Meru,Klang

Untuk kali ni, saya publish gambar bagi majlis bertandang ataupun menyambut menantu bagi pasangan Dzul & Najiah di Meru, Klang. Ini adalah antara sesi majlis kegemaran saya sepanjang saya shoot perkahwinan. Majlis dijalankan dengan penuh kesederhanaan tapi jujur saya katakan ianya sangat meriah dan tak terasa pun 1 majlis dah saya tamatkan hari tu. Saya nak ucapkan terima kasih pada najiah kerana bagi saya kepercayaan dan memilih asbesstos photography as your official photographer daripada pertunangan hinggalah perkahwinan kedua belah majlis. Tak lupa jugak pada family mereka yang sentiasa memudahkan tugas dan beri kerjasama sepanjang majlis berlangsung. Korang memang cool & awesomelah hehe. Ada rezeki kita jumpa lagi. Dan akhir sekali, semoga pasangan dzul & najiah bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat. Cepat-cepat dapat baby kita boleh buat photoshoot lagi k. haha. And yah, please klik button 'LIKE' kat bawah tu or share this blog kat facebook or twitter korang. Also can follow my fanpage kalau sudi ahaks. Support asbesstos photography k :) THANKS!!




LIKE.LIKE.LIKE.LIKE.LIKE

This entry was posted on and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. Responses are currently closed.